sσnyuhshidαε.
♦ FOLLOW
Navigations
Journal
Profile
Affiliates
Link One
Link Two
Link Three
Link Four
Credits
Extra
Annyeonghaseyo

Puteri - Fifteen - Malaysia
once a sone forever a sone
all my love is for girls generation ♡

Twittah

Tagboard

kau pentingkan diri sendiri :'[ on Sabtu, 24 November 2012 @ Sabtu, November 24, 2012
 
sayangg, kau pentingkan diri sendiri laa. aku sedikit terhiris dgn kau . Apa yg kau sembang dgn aku hanyalah psl something yg happy je.. yess,aku happy kalau kau happy , tapi tolonglaa tanya sikit khabar aku,kalau aku ckp takde pape pun kau percaya ke? tolonglaa faham aku nie jenis pyh nk luah masalah aku kt kau . Aku taknak kau risau, tp on the same time aku nak jaga hati aku sendiri . taknak bg sakit sbb terpaksa layan kau je.
err, mybe dulu aku always happy je bila bersama dgn kau, tak pernah pun aku share probs aku dkt kau . mmm,tp skrg masalah dah menimpa aku, aku takde mood.. and aku takde sesape yg aku boleh share kt rumah . aku minta satu je dgn kau , beri aku masa untuk luahkan masalah aku dkt kau .. kau tak caring langsung kan dgn aku ? kau masih lg belum betulII kenal aku laa syg .  

you left me alone, and now i get hurts .